Benim de kırkım çıkmamıştı safra kesemde taş olduğunu öğrendim gittiğim doktor pandemiden dolayı sürekli öteledi beni ağrılarım mahvetti beni bebeğimi kucağıma alıp ilgilenemiyordum. Taşların kanaldan çıkma ihtimali var çıktığında safra kanalını tıkarsa sarılık yapıyor benim öyle oldu o noktada acil ameliyatlık oluyorsunuz..o yüzden ercp de yapıldı bana.. bebişiniz küçükken olup kurtulmak en güzeli.. hemen olmanızı tavsiye ederim. Süt sağıp stoklayın bir gece hastanede kalınıyor kapalı ameliyat yani laparoskopik tercih ediliyor genelde..karından dört delik açılıyor sonra oralar dikiliyor estetik olarak, ben dikiş aldırmaya dahi gitmedim yapıştırma gibiydi dikişlerim.. sezaryenden sonra hiç zor olmadı bu ilk üç gün sonrasında toparlıyorsunuz ve sezaryen kadar sarsıcı değil eğer sezaryen olduysanız acısını bilirsiniz 😊