Enesinannesi
Çok düzenli kullanmıyorum ama 2. Köpürtecek 4. Kullanıcımda yada 5. Kullanılınca geçmiştim bi müddet hastalandığım için ara verdim şimdi rahatsız etmesin diye ilk kopçeyle kullanıyorum hala 2. Rahatsız eder belki diye ve sıkılaştıgımı hissediyorum en azından korseyi kullandığımda aşırı mutlu hissediyorum kendimi ve çevremdeki herkes farkında ne kadar zayıflamışsın diyorlar 😂