Merhaba güzel anneler 6 aylık kuzum var. Pandemiden dolayı yalnızlığa alıştı artık dışarıya bile çıkamıyorum. Ağlama krizlerine giriyor. Yalnız alışverişe gittiğimizde olmuyor bir misafirliğe gittiğimizde kıyameti koparıyor. İki üç haftaya kadar annem gile gideceğim uçağa bineceğiz. Ve ben şimdiden kara kara düşünüyorum uçakta ve annemlerde nasıl olacak ne yapacağım diye. Bebeği böyle olanlar var mi? Nasıl alıştırabilirim ?