Esiladuru Maviay dogumdan sonra 8 ay olmadım korunma ignesi vurdurdum 10 ay da oyle olmadim 2 senede 2 kere oldum 🤭
Pamukprensveannesi Maviay bende bu yüzden doktoruma gittim ultrason yaptirmami soyledi baktiracagim 3 ay arayla oldum :(
Maviay Deletedmom409 benim hep düzensizdi zaten o yüzden pek önemsemedim ama 15 günden sonra bende korktum karantinadaydık testte alamadım. Karantina bitimi aldım negatifti 35 gün oldu hala gelmedi ya normal o zaman 🙄 tesekkurler yanitiniz icin 🌼
Maviay Esiladuru Yaa 🤭 ben de ilkini 5. Ayda oldum şimdi 7 aylığız ama daha gelmedi normal o zaman 🙂 tesekkurler yanitiniz icin 🌼
Deletedmom409 Maviay rica ederim hayırlısı olsun canım ama gayet normal zaten ben 40 ım dan hemen sonra adet oldum düzenli bi sekilde ama bebeğim 6 aylıkken tekrar 5 günlük gecikmem olmuştu kızım 1 yaşına basacak bu ay da 2 gün gecikti normal yani
Maviay Mom987 korunuyorduk zaten, ben de ihtimal vermiyordum ama burda kazaları çok görünce 🤭 Teşekkür ederim yanıtınız için 🌼
Maviay Pamukprensveannesi Bakalım ben de biraz daha bekleyeceğim. Duruma göre karar vereceğim, doktora gidip gitmemeyi.