Ipeginannesi Annelerim selamlar Benim kizda sag gozunun alti kizarik birazda şiş.arpacik oldigunu dusunuyorum ama sivilce gibi bisey cikmadi sanki mikrop kapmis kasimaktan😥 siz yasadiniz mi ne yapmalıyım
Tugraninannesi Ipeginannesi nazara inanır mısınız bilmem ama nazardan olur derler bu tür şeyler babası veya siz nazardan korunmak için Felak nas okuyabilirsiniz
Selcan Ipeginannesi mikropta kalmış olabilir kaç yaşında kızınız yada ayında? Benim kendimde oluyordu sık sık hatta en son orda küçük şekilde yine kaldı doktora gittiğimde bir sıkıntı çıkarmıyorsa sorun olmaz demişti mesela. Çünkü bende de çok şık çıkardı damla kullanırdım sürekli bence göz doktoruna götürme gibi bir şansınız varsa götürün göz bu sonuçta ciddiye alinmicak bisey değil.
Ipeginannesi Tugraninannesi inanirim tabi cunku benim kizin yıldızı cok dusuk masallah diyim her zaman diyorum ama hemen nazar degiyor ve okumaktan esnemekten gozumden yaş gelir :(
Tugraninannesi Ipeginannesi benim babam der ki her zaman çocuğun babasının okuması daha iyidir hatta bir bardak suya okuyun o su ile yüzünü yıkayın veya da o okunmuş sudan içirin der eşiniz de okusun bol bol cevşen takın birde
Ipeginannesi Selcan dogrudur mikropta kapmis olabilir artik yurudufu icin her yeri elliyo gozlerini ovaliyor..16 aylik kizim