Linaguven kizimin dogdugu hastanede uni hastanesiydi orada hipp kullandilad bize de hipp onerdiler. ancak bebegime iyi gelmedi gaz kabiz yapti. sonradan gittigim doktorumuz tum israrlarima ragmen mama onermedi. hepsinin icerigi asagi yukari ayni hangisini seviyorsa onu kullan dedi. defalarca gaz yapti vs dememe ragmen marka soulemedi deneyerek bul dedi. tum mamalari denedim sonunda aptamilde durdum. kizimin kakasini vs duzene soktu. suan baska bir doktora takipliyiz tasindigimiz icin. buradaki doktorumda ayni sekilde hangisi iyi geliyorsa onu kullan dedi. sanirim bazi hastanelere ornek numune vs gidiyor. o dedigim uni hastanesinde bebek bezi olarak da premium care kullaniyorlardi. ciksrken bana da promosyon 2 paket vermislerdi 10 lu.