GizemCemre Blackmom ben de bu soruyu soracaktım görünüş itibariyle şoktaki güzel gelse de biminkini önerdiler bana bilemiyorum hala kararsızım
Zeynepazram Şoka geleni almıstım bir önceki geldiginde 50 TL ye ve cok memnunum markasını yazın hatırlarım. Kasiyer bu marka cok iyi oyuncak firması her yere oyuncak gönderiyo ürünleri saglam baya demisti
Ybusra 16 Ekim de a 101 e gelio ben a 101 de kini kullanıyorum gayet iyi ama bine gelene daha iyi diyorlar ama doktorlar ayaklarının sallanmasını doğru bulmuyorlar şok la a101 in modeli daha uygun o yüzden