senem9 iyi akşamlar geç gördüm kusura bakmayın devlette anlamadılar hanım efendi söyledim belirtileri hiçbirşekilde alerji belirtisi yok dedi anlamadı ama anneler anlıyor bence bir gariplik olduğunu sonra Birgün yoğurt verdim bir çay kaşığı ve anaflaksi boyutunda alerji geçirdi acilde zar zor işte geçirdiler sonra Erzurum’a immunoloji bölümüne yönlendirildik orda süt ürünleri ve yumurtaya alerjisi çıktı çok dikkat etmek lazım gerçekten çok zarar hasar verici bir şey eğer belirtileriniz varsa kesinlikle götürün Çocuk doktorları anlamıyor aşırı belirtisi olmadıkça