Tugcegunay Merhaba anneler birşey danışmak istiyorum 8.5 aylık kızıma oda yaptırdım yavaş yavaş odasına alışmasını istiyorum bizim oda kozda yer yatağında yatıyordu , bir fikriniz var mı ? Oda ayıran anneler ? Nasıl kolayca alıştırabilirim ?
MS-01 Tugcegunay bende emzirerek yanımda uyutup odasına götürüp koyuyorum ilk baslarda gunduz falan alistirmistim hep yanımda uyuyordu neredeyse sonra geceleri koydum ilk zamanlar cok sık uyanıp kontrol ediyordum korkuyordum uyuyamaz mi birsey mi olur diye telsiz vardi ondan da kontrol ettim hep suan 10 aylık cok sukur yatıyor sadece geceleri uyanıyor cok sık ben üşendiğim için tekrar tekrar götürmuyorum 🙂
-TubAsel- Tugcegunay 8 aylık şuan 1 yaşında bende oda yapıp ayırmayı düşünüyorum çünkü babası çok horluyor rahatsız oluyor kamera alicam o şekilde sıkıntı olmaz diye dusunuyorum
Tugcegunay MS-01 evet şuan bende ilk defa odasında uyuttum yatağından düşmesin diye yer yatağını bu sefer odasına yaptım ama hala aklım onda ya bişey olursa diye 🤦🏻♀️
Melooo Ben ayırmıyorum yatsın bana bi zararı yok zaten gece çok uyanıyor sürekli gidip gelemem odaya ay şartlamıyorum kendimi elbet odasında yatar zamanı geldiginde ben ayrılamam 🤣
Tugcegunay Melooo evet kim ister yanından ayırmayı 🤦🏻♀️ Ama bir denemek istedim belki alışırsa ilerde daha kolay olur odasına alışmasıda
MS-01 Tugcegunay ilk basta bende öyleydim o zamanlar bide gece uyuyordu diş sorunumuz yoktu bu kadar sabah 4 e kadar uyumusty bir kere bu seferde ben kac kere kalkıp bakmıştım korkuyordum simdide kendini atar belki diye yere yorgan seriyorum ama bu seferde o surekli saat basj kalkiyor alışırsın canim bir ay sonra falan normal gelir odasında yattığı 🙂
Tugcegunay MS-01 evet ayrı diye üzülüyorum bir yandan ama onun içinde benim içinde alışması iyi olacak ☺️
MS-01 Tugcegunay evet canim ben yataktan kalktım mi sesine uyaniyordu benim ablam 40 çıktıktan sonra ayırmıştı nerdeyse surekli gidiyordu yaninda koltukta yatıyordu
Tugcegunay MS-01 evettt en güzeli ayrı olması sonra zaman geçince o çocuk iyice bagımlı olup ayrılmıyor
Tugcegunay -TubAsel- çok şükür ayırdım ve zorlanmadım okadar tek sıkıntı sık sık kalkıp bakıyorum odasına yavaş yavaş alışıyor yanımızda yattığında benim de eşim çok horladıgı için hemen uyanıyordu yada yatak gıcırdıyordu şimdi kendi odasında rahat rahat yatıyor tavsiyem kesinlikle ayırın hiç erken diye düşünmeyin derim
MS-01 Tugcegunay evet simdi mesela dis çıkarttığı için benden başka kimsede durnuyor yanimdan kalkma diyor resmen