Oğlumun alt iki dişi kabarmış 5 ay 20 günlük şuan iki gündür aşırı mızmız uyku desen yok uyumak istemiyor sürekli ellerini ağzına sokuyor ağlıyor ağrı kesici verdim rahatladı bugünde versem mi bilmiyorum ne yapabilirim ağrısını azaltmak için. Birde ishal ve ateşi yok illa dis cikarirken bunlar olur mu? Bizde yok ama aşırı huzursuz ve ellerini isiriyo mememi resmen sıkıştırıyor sürekli disini kaşımak istiyor. Acaba bu son evre mi nasıl diyim çıkar mı birkaç güne yoksa bu şekilde aylar mi surer😭😭