Tospak Eymenim21 ay benim bebeğiminde sadece 1 gözü böyle pamukla siliyorum sürekli burda bekleyeyim çözüm varsa bende bilgileneyim🥺
Yelizisz Eymenim21 benim kızım da iki aylık onda da aynı sorun var yarım saatte bir silmeye çalışıyorum ama ne fayda 🤦🏻♀️ Salı günü doktora gitmeyi düşünüyorum bu yüzden
Glstnbyrz Eymenim21 benim oğlumda da olmuştu doktor pamuğu çayın demine batır onla sil demişti çayı demledikten sonra demini atma ılıkken suyuna batırıp silmiştim ben çabucak geçti faydası olur deneyin isterseniz
zeynnep Eymenim21 ben gittim doktora 2 aylık falan di ilaç vermim küçük daha dedi demlenmiş ılık çay pamukla sil dedi birazda sutumden sıktım iyi geldi bize.
Edizbeyinannesi Bizimde ilk 5 günden sonra oldu suan 26 gündeyiz ve şükür 3-4 gündür olmuyor. Ben gün de 2-3 kez ılık suyla sildim birde damla kullandım tobrased diye o geçirdi
Yenibebek_yenianne Edizbeyinannesi Bize de doktor o damladan yazdı ve ılık suya batır pamuğu sil dedi. Ilk gün geçirdi.
tombikdonerkankasiiskender Benim oğlum şuan altı aylık ama o zamanlar bizimde olmuştu doktor pamuklu yumuşak bir bezle ılık suyla sil demişti ve bir damla vermişti geçmişti, damla kullanmasınız da bir süre sonra geçer korkmayın normal
Tugraninannesi Eymenim21 ne zamandır oluyor bu sorun benim oğlum 1 günlükken başlamıştı çapaklanmaya göz damlası verdiler geçmedi bazı dönemlerde göz açılmaz hale geliyordu neler neler denedim her ay göz doktoruna giderdik göz yaşı kanalı demişti doktor 1 yaşına kadar bekleyelim geçmezse ameliyat ederiz dediler biz 1 buçuk yaşına kadar bekledik daha da geçmeyince ameliyat oldu sonra doktorumuz tekrarlama ihtimali var demişti ama çok şükür ameliyattan sonra tekrar etmedi bence ihmal etmeyin göz doktoruna götürün
cydcvk Eymenim21 ben koşa koşa doktora gittim anlatayım size. Yenidoğan bebeklerde gözkanalı tıkanıklığı oluyomuş. Göz pınarından buruna akamayan yaşlar gözden akıyo ve çapak yapıyomuş . İlk önce güzelce kaynamış ılınmış suyla pamukla gözün etrafını silin temizleyin bunu devamlı yapabilirsiniz. İkinci göz masajı. Göz pınarının olduğu yere parmağınızla pıt pıt bastırcaksınız günde 20 kere yapabilirsiniz. Tıkanık olan yeri açıcak bu masaj. Youtube da vardır gözkanalı tıkanıklık masajı yazın. Bikaç gün yapın bakın çapak geçmiyorsa doktora gidin. Eğer tekrar çapak olmasıysa 6 ay boyunca bu masajı yapacaksınız. Çapak olmayan öteki gözede yapın masajı. Yoksa haftaya o da çapaklanır. 6 ay sonunda tıkanıklık açılmazsa operasyon yapıyorlar. Ben emzirirken aklıma geldikçe pıt pıt basıyorum pınarın olduğu yere. Bi daha tekrarlamadı
Edizbeyinannesi Yenibebek_yenianne evet çok iyi geldi bize de hemen geçmedi bizim ama geçirdi yine şükür 😊
Nesso Eymenim21 bizde de olmuştu doktor damla vermişti bir de çapak olunca serum fizyolojikle sil demişti
Sy2019 Eymenim21 normal göz yaşı kanalları tıkalı oluyor İnternetten göz yaşı kanalları tıkanıiklıgını açma videoları izle masaj yap gecer
ozgekaratas Göz pınarlarina çevresine masaj yapın demişti hemşire bize bı sorun yokken daha sonra aynı şekilde çapaklanmaya başladı doktor nerde yatıyor diye sordu usudugunden olur demişti beşiği cam kenarında duvardaydi yerini değiştirdik yani üşütmüs olabilir ve göz damlası kullanıp geçti.