Kızlar benim kızım 1 yaş 1 haftalık . Biraz uzun olacak ama fikirlerinize ve rahatlatılmaya ihtiyacım var.
Doğduğundan beri zor bir bebek oldu ve hala devam ediyor. Dua ediyorum ki bunlar geçici şeyler olsun. Ben ne olduğunu söyleyeyim siz düşüncelerinizi.
-kızım 3-5 dk dan fazla benden başka kimsede durmaz (babasında bazen duruyor)
-kızım bebek arabasını sevmez bir yere gidince kucakta taşırım
-kızım Banyoyu ilk başta sevmezdi çok ağlardı, sonra biraz alıştı derken son 2 haftadır yine kıyamet kopuyor banyo yaparken .
-kızım ek gıdayı sevmez binbir zorlukla saatlerce yemek yedirmeye çalışırım
-kendini kimseye sevdirmez (bazen bana seslenmez)
-Babası ve benden başka kimseye kolay kolay gülmez,herşeye bağırıyor çabuk sinirleniyor.
Ve bunlar karşısında ben ne yapacağımı bilmiyorum . Ki artık çok yoruluyorum psikolojikmen çok bitkin hissediyorum kendimi..😑🥺☹️