limonlucizkek 6.5 ayda baslayip 7.5 aya kadar biberon reddi aglama huysuzluk gece uyanma ve dahasjni yasadim. Allah sabir versin oncelikle. ama disler patlayinca bir anda kesildi hersey eskisine dondu. sadece sabir. tek cozumu bu. bebeginizi rahatlatmak icin gun icinde emzigini su dolu kaba sokup sıkıp icine su doldurun buzluga atin. cikarip verin soguk iyi gelecektir. anne sutu ya da mama iciyorsa mamayi buz kalibinda dondurup meyve filesine koyuo dondurma gibi yalamasina izin verin. agiz mendili varsa islatip buzluga atin donunca verin cignesin. ben bu sekilde birwz rahatlatabildim bebegimi