Dtggtd biz ilk önce 3 ayşıkken aptamille başladık bebeğim kabız oldu daha sonra evolvia aldım tavsiye üzerine o güzeldi ama çok kilo aldırmadı bi akrabamın tavsiyesi üzerine similac aldım şuan 8 ay 2 günlüğüz 5. Aydan beri onu kullanıyorum memnunum açıkcası kilosu hep geriden geliyodu ama en son kontrolde normal kiloya gelmiş dedi hemşire ama eğer bu mamayı tercih ederseniz kakası kına gibi oluyo yani her kullananda böyle oluyomuş o yüzden aklınızda bulunsun korkmayın 🤗