Arkadaşlar kızımda 1 aydır kaka yapmama sorunu var kendi kendine kaka yapmıyor 3 kez fitille 3 günde bir de pamuklu çubukla uyararak yaptırdım tabiki bu süreçte 2 kez doktora gittik doktor bu şekilde yapmamı zamanla kendisi yapacağını söyledi ama olmadı geçen pazartesi çocuk cerrahisine götürdüm tekrar troidlere bakıldı sorun çıkmadı makatta çatlak oluşmuş onun için krem verdi 1 hafta sür yapmazsa yine gelin dedi bugün 10 gün oldu hala kaka yapmadı yarın kontrol var ama asıl sorum şu acaba süt alerjisi varsa bebeğimde kaka sorununa o sebep olur mu başına gelen var mı ? 2 haftadır cildinde küçük küçük kabarcıklar da oldu çünkü ? Uzun oldu ama çok çaresizim bebeğim hep ağlıyor kaka yapamadığı için 😔