Hepimom daha küçük olduğu için istiyordur meme, dert etmeyin. Sallayarak ya da memede uyumaya alıştıysa o yüzden de uyanıyor olabilir. Kendimden biliyorum memede uyumaya alıştı 4 aylık, 2 saate bir uyanıyor. Emzik de istemiyor gece. Atak dönemi bitsin desteksiz uyutmaya çalışıcam. 2 ayını bitirdiğinde bunlara alıştırmamaya çalışın sadece, şimdi istediği kadar emin, açlıktan değildir. Doktorum da böyle söylemişti bana ☺️