Arkadaşlar Merhaba. 24 günlük bebeğim var. Sezaryen doğum yaptım. Doğumdan sonra hemen sütüm geldi emzirdim. Doğumdan önce de akıntı çok oluyordu göğüslerimden. Daha sonra ilk 2 hafta göğüslerim dolu doluydu sertti hissediyordum. Sağıyordum arada bir bebek hepsini içemiyor diye. Hatta göğüste süt kaldığından mastit oldum. Sağdıktan sonra geçti. Son 1 haftadır göğüslerim çok yumuşak ve sağamıyorum artık sütü sanki süt azaldı da kalan sütü de bebek içiyor. Sağacak süt kalmıyor bile diye düşünüyorum. Göğüslerimin yumuşaklığı sütümün azaldığını mı gösterir ? Bebeğim emiyor fakat azalmış olabileceğinden şüphe ediyorum. Nasıl anlarım? Ne yapmalıyım ?