anneler selamlar 🤚🏻 kizim suan 9 aylik. kisliklari yavastan cikarttim ama malum hepsi kisa geliyor 😂 tayt pantalon pijama tarzi seyler alacagim. ancak tecrubesizim. tulum ve citcitli cok seviyorum kullanmasi rahat ama artik buyuyor citcitlar sıkıyor. kis icin sweetler taytlar gordum cok guzeller. ama endisem beli acilir gobusten soguk yer diye korkuyorum. kisin yasina girecek kizim suan yerlerrde surunuyoruz citcitli giydiriyorum ama kisin yurur diye tahmin ediyorum. nasil giydiriyorsunuz bebekleri citcitli almali miyim tulum gibi. yoksa alt ust ayri mi giydireyim. evim 24-25 derece arasi oluyor.