Merhabalar hanımlar oğlum doğduğundan beri 4 5 günde Bi kaka yapıyordu bu zamanla çok kuru sert bir kaka halini aldı ve son zamanlar da artık çıkması imkansız hal aldı canı yanıyor çığlık atıyor kan geliyor sürekli Bi köşeye sığınıp ıkınıyor doktora götürdüm tabii biogai başka ilaçlar vs ilk 1 hafta on gün iyi ediyor ilaç bitince etkisi geçiyordu evde yapılması gereken her türlü şeyi de denedim defalarca😢hangi doktora gitmeli ne yapmali beni bilgilendirin esenyurt esencan hast gitmek istiyorum memnun olduğunuz Dr var mı