Bernauslu Merhaba kızlar. Kızım 10 aylık olacak. Anni, babbab, hadi, gel diyor ama artık anni ve babbab demiyor mesela ne öğrenirse eski öğrendiğini unutuyor ya da söylemiyor bilemiyorum. Normal mi bu durum kafama takıldı çok.
Mom987 Bernauslu normal tabi 10 aylıkken dayı diyordu unutmuştu birkaç ay şuan tekrar demeye başladı zaten bilincli söylüyor artık
Mevara Bernauslu öyle ya belli bir süre sürekli söylediği kelimeleri rafa kaldırıyorlar ama zaman geçtikten sonra yine söylüyorlar. Bir sıkıntı yok yani genel olarak bebekler böyle 😝