Ankakusu35 Kızlar bebeğim 20 günlük bu aralar çok fazla gazı olmaya başladı sizler bebek için hangi gaz damlasını kullanıyosunuz? Bir de doktora danışmak gerekirmi ? şu an takipli bir doktorumuz yok.
Boncukspor Ankakusu35 biogaia. Düzenli kullanımda faydalı. Her gün aynı saatte 5 damla veriyordum bağırsak düzenleyici olarak geçiyor. Bir de emzirirken bebeğin karnını ovarsaniz rahat gaz çıkarır kakası varsa kolay yapar
Tugce6767 Ankakusu35 canım sab simplex ve biogaia muhteşem,ayıma göre kaç damla olacağına doktorun karar vermeli