Bernagokhan Supangle, profiterol gibi çikolatalı şeyler yiyebilir miyim aşırı canım çekiyor 1.buöuk aylık anneyim
Berk2020Mert2008 Bernagokhan valla 3 aylık ben hepsini herzaman yedim kahve de içiyorum tatlımı da yiyorum gazlı bir oğlum var yesem de gazı oluyor yemesem de o yüzden en azında aklımda kalmıyor yiyorum hatta bugün 3 ay sonra ilk defa kuru fasulye ve turşu yedim canım çok çekti artık sende ye canım Allah’ın izni ile hiç bir şey olmaz
Kusursuzhata Yediğimizin %30 u bebeğe geçiyormuş herşeyde kendimizi mahrum bırakmaya gerek yok bence o yüzden. Çok gaz problemi varsa iç rezeneyi ıhlamuru o yediğinin önüne geçer