Herkese merhaba 4Ay 13 günlüğüz sütüm azalınca bebeğim hep aç huysuzlaniyirdu bu zamana kadar çok şükür geldik fakat artık psikolojide kendimde çok yıpranmış hissetmeye başladım bugün SMA mama aldık ilkkez 50ml verdim içti uyudu fakat yarım saat sonra uyandı tekrar memesine sarıldı mamayı ocerkende bı garipsedi ama bitirdi. Şimdi sorum şu siz nelerle karşılaştınız bebek afalliyor mu bir anda sütü değişince şuan kendimi daha rahat hissetmeye başladım çok stres oluyordum. Birde devam sütü nedir onu alacaktım 6, aydan önce verilemdigini okumuştum mama ve devam sütü farkı nedir yazar mısınız tecrübeli arkadaşlar….