My_son bizde daha dogmamisti erken geleceği de belli değildi, bir beşik aldık ahşap anne yanı olabilen.. onda da epey uyudu aslında sünnet oluncaya kadar 6.aya kadar falan aralıklarla alıyordum ama tabi yanıma bazen gece kalkıp emzirmek işkence olabiliyor yanındayken daha kolay babynestlerle işimi görmüştüm 😊 park yatak daha kullanışlı bir seymis yalnız onu fark ettim. Yazlıkta ogle uykularını fln park beşikte geçirdi aklım kalmadı yataktan düşer mi vs diye