Eslemmomy tuvaletini iyi yapıyor ise kilo alımı da yolunda ise doyuyordur. Ağlama krizi geldiğinde benim bebeğim de almak istemiyor. İyice sakinleşince ya da az bi uyuyup uyanınca emziriyorum. Biraz Uyuduğunda alıp emzirmeye çalışın. Uyku reddi, uykusu geldiğinde bağırma, ağlama, kolumun üstüne yatırıp yürüye yürüye uyutma bizde de var. 3 ay 8 günlük benimkide.