Hatice_oz1 idrar da sorun var dediğiniz icin demiştim ama kabızlık için biogaia damla kullanbilirsiniz bağırsak düzenleyici bebeklerde. Çorap mutlaka sizde giyin bebeğe de giydirin, rezene çayı içerseniz bebekte rahatlar, bir de arkadaşın dediği gibi birkac damla zeytinyagi da iyi geliyor. Emzirirken karnını da ovun sıcaklıkta iyi gelir emerken güç toplayıp kaka yapıyorlar