Doğduğundan beri zaten memeye bağlı bi bebek değildi 3. Aya kadar sadece meme verdim ama hep ağlıyordu mama desteğine başladım akabinde meme reddi oluştu biberonla daha mutluydu 5. Aya kadar günde 3 kere mama verdim onun dışında hep anne sütü özellikle başında bekliyordum ki uyku sersemi içiyordu baya. Geceleri sadece anne sütü alıyordu ta ki diş çıkarana kadar 2 hafta hiç gece süt içmedi hep mama bende makina aldım sağmak için gün içinde 4 kere sağdım 30 cc bile çıkmadı sanırım anne sütüyle olan dönemimiz bitti. Ama ben bunu eşime anlatamıyorum ver ısırıyorsa dayan yok süt yok çocuk boş meme emiyor süt yok anlamıyor asla kendimi eksik ve yetersiz hissetmeme sebep oluyor 2 gündür canım o kadar sıkkın ki bu duruma ben annesiyim evladım için en iyisini isterim tabi ama yok yapacak ne kaldı her yolu denedim her mama alışında bir ton laf bi çocugu doyuramıyorsun. Çocuğum aşırı meraklı dış dünyayla daha ilgili hiç bir zaman meme delisi bi çocuk olmadı oda benim suçum tabi sabır dileyin bana