Merhaba hanımlar aranızda otizimli bebeği olan varmı acaba ? Yada bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar. Oğlum 15 aylık el çırpma hareketi yapmaya başladı ve çok nadirde olsa etrafında birkaç saniye dönüyor, teker gibi döndürebilir herşeyi döndürmeyi seviyor. Ancak şunlar da var; ismine bazen bakıyor bazen bakmıyor, göz teması çok iyi, istediği her şeyi parmağıyla gösteriyor, söylediğim çoğu şeyi yapıyor acıkınca mama diyor anne olarak beni babasını baba dedesini dede olarak biliyor ve kelimeleri kullanıyor. Oyuncakları oynamayı sevmiyor halka ve renkli kapları kendi yapabiliyor. Eğitici köpekçiğin düğmelerini biliyor basıyor dinliyor. Yemeği bitince bir şeyi yere atınca bitti yada attı diyor babam alkın burnun ağzın nerede bunları biliyor ama benim korkum üstteki ilk 3 belirtide lütfen beni aydınlatın çok üzgünüm 😔