Mom4775 17 aylık büyükmüş alın bence. Çünkü kışın kar yağdığında birlikte kar topu oynamaya çıkarsınız 😍 ayrıca kışın da hava almaları gerekiyor bu yüzden havanın ılık olduğu zamanlar yürüyüşe çıkarsınız ailecek. Benim bebeğim de 15 aylık alacağım. Karda bol bol ilk kar hatırası diye fotolar çekeceğim 🥰