Ysmn_0 Sab simplex verdim bugün bebeğime çok Gaz sancısı cekiyordu ama ilacın kıvamı nasıl olmalı sanki bana çok koyu geldi kıvamı birde mentol gibi kokuyordu normalde öyle mi kullanan varsa yazabilir mi
KubraByhann Ysmn_0 Ceyda DÜVENCİ anne tv diye bi kanal var orda yeni doğan bebeklerde egzersiz ve gaz masajı videosu var. Mutlaka izleyip uygulayın. Öylesine gezerken denk geldim. Dizime bi battaniye serip yaptım nerdeyse bütün gazını çıkardı kuzum. 46 günlük bebeğim şuan fosur fosur uyuyor 💤
Hb123456 Ysmn_0sap simplex ben onunla beraber zinco da kullandım yarı yarıya hemen etki yapıyor zinco da demir de var faydalı beraber kullanın
Sedaathy Karnına mutlaka masaj yap annesı damlasını duzenlı kullandırmaya calıs sıcak havlu da sarabılırısın zaman la duzelıyor ınsallah sana tek soyleyecegım kendını hırpalama 🤦♀️Zaman tek ılacı
Ysmn_0 KubraByhann yaptım şimdi umarım etki eder bizdede dün sabah 7.30 a kadar uyumadı geçen boyunca
Emir123ali Ysmn_0 ormalde 4 sat arayla 4 kere verile bilir ama ben rezeneyi kimyonu kendim kullandığım için çok vermiyorum sabah akşam 8 damla
Sedaathy Ysmn_0 ben bıogaıga ve nurse harveys kullandım bıogaıga sabah 5 damla nurse harvesy de 5 ml sabah oyle aksam gece verdım 5 aydan sonra kademelı azalttım ama soyle bısey de var ek gıdaya gecınce halıyle gaz oluyor bıogaıga yı yıne aralıklarla sabah 5 damla kullanıyorum gaz cok zor 😔
Hanife4461 Canım emzirdikten yarım saat sonra sürekli gazmasajı yap YouTube da var viideoları cok faydasını gördüm karın bölgesine biraz bastırarak cok degil yaglayıp saat yönünde masaj yap 10 defa sonra bacaklarını yukarı cek çok rahatlıyorlar