Mehmetim01 canım maşallah çok şaşırdım benim oğlan tam 6 buçuk aylık şuan 6.ay kontrolümüzde doktor dedi 1300 kilo almıştı çok almış dedi kaç xc veriyorsun dedi 2.5saatte 150 cc veriyordum olmaz dedi bu kadar fazla verme obeZ yapıyorsun kendi elinle dedi. Doktor bey dedim istiyor geceleri de sürekli 2,5//3 saatte bir uyanır içer uyur. ağlıyor vermesem dedim hayır bidaha asla vermiyorsun bu kadar dedi ek gıda ver onun yerine dedi . Gece ver hepsini gündüz hiç mama verme desi. Sizin doktorunuz cc konusunda bir şey demiyor mu peki? Fazla gibi geldi bana cnm. tabiki çocukların hala anne sütü veya formül süte ihtiyaçları var ana bizim doktorumuz azalt dedi ki çok içmiyordu