Eddaliko saglikla huzurla buyusun insallah oncelikle derin bi nefes al ve sakin ol bu gunler gecicek daha bebis dunyaya sen yeni hayatina alisiyorsun hepsi zamanla oturucak ilk gun ki gibi kalmayacak bolca su iciyorsun 3 veya 3,5 litre kendini uzup stres yapma bebeğin uyuyunca sende uyumaya bak her defasinda degilde bir kere uyudugunda sende uyu dinlen sutun guzel artsin,meme konusunda ben verdim ama almadi sende emzidin karni doydu eminsen ver ama vermeyebilirsinde,bol bol ten tene temas edin 2 saatte bir emzir geceleride ayni sekilde emzir,karbonhidrat tarzi yiyecekler değilde sut yapici seyler ye mesela hosaf,hurma,dereotu yesil yapraklari sebzeler,rezene cayı,bebegin her defasinda gazini cikarip o sekilde yatir canim seni o kadar iyi anliyorum ki endiseni kaygini heycanini bunlari yazan 2 yasinda kiz annesi💖sevgiler bizden