Arkdaşlar kızım neredeyse 3 aylık olacak sadece anne sütü ile besleniyor. 10 günden fazladır kakasını yapmıyor anne sütüyle beslenen bebeklerde 10 gün yapmamak normalmiş ama bizimki geçiyor. Bununla ilgili huzursuzluğu da yok ama ben huzursuzum işte. Bi tavsiyeniz var mı yoksa doktoru aramalı mıyım