Merhabalar bebeğim dogdugu günden buyana çok gazlı sürekli karnına çekerek ayaklarını ağlıyor beslenmeden sonra ağzından altından gazını çıkartıyorum çoğu zaman sadcee geceleri yanımda uzanarak emdiği için gece gaz çıkarmıyorum uykusu bölünmesin diye gündüzleri geceleri hiç durmuyor uyanık olduğu her an ağlıyor belli saatlerde kriz tutuyor emerek biraz sakinlesip uyuyor. Biogaia gaz damlası kimyon çayı zeytinyağı ile yağlama banyo ne derseniz denedim. Artık hastaneye götürmeyi düşünüyorum ama belli gaz problemi var bence bilemiyorum yinede:( hastaneye goturdugunuzde neresinde ne var diye bebeklere ne yapıyorlar nasıl kontrol, muayene ediyorlar röntgen kan vs bilemiyorum işte neye bakıyorlar lütfen yardımcı olun 🙏 kim görse bebeğimi çok şaşırıyor böylesini bende görmedim şahsen çok huysuz ve sürekli ağlıyor artık çok üzülüyorum