6 aylık bebeğimin sürekli burnu tıkanık ve akıyor biraz öksürüyor grip değil ama soğuk alğınlığı sanırım. Iburamın zero ve umca damla kullanıyoruz doktor önerisi ile başka ne yapabilirim çabuk geçmesi için. Serum fizyolojik ile sürekli temizliyorum burnunu 5 dk sonra yine tıkanmış ne önerirsiniz geçen duştan sonra kısakolla bırakmıştım sanırım ondan oldu çok üzülüyorum benim yüzümden oldu diye.