Benim oğlumda aynı şekilde 33 günlükken ilçedeki anneme gitmiştik ordan sonra başladı doktor hava değişimi dedi. Normal uyanıkken hırıltı yok emerken ya da biberon dan içerken hırıltı var gece nadir olarak uyurken var burnunu sürekli düzenli çekiyorum. Doktor kontrolüne gittiğimizde de doktor da göğsünden gelmiyor olur bebekler de 6 aya kadar geçer dedi ama şuan 4 ay 24 günlüğüz hale geçemedi bende kafama çok takıyorum