4 aylık bir oğlum var ilk çocuğum ve ben biraz pimpirikmi desem panik mi bilemedim öyle bir anneyim🙄 Bebeğim gece yatarken onu örtmeye korkuyorum müslin battaniye kullanıyorum. 1 aydır kollarının altından ayakları dışarda kalacak şekilde gövdesinden bağlıyorum battaniyeyi. Üzerine çekip nefessiz kalır duymam diye çok korkuyorum. Yazı böyle geçirdik ama artık üzerini örtmem gerekiyor kalın battaniyeyle uyku tulumu çok terletiyormuş ondan da vazgeçtim sizce nasıl yatırabilirim fikir verin lütfen