Kizlar bebegim 53 günlük ıkınıp gaz sancısı Çekiyor rahatlaması adına antiflat gaz damlası aldım bisey olur acaba doktora sormadim daha ama sorsam zaten illaki oda bitane yazacak bi bilgi verseniz ne kadar veriyorsunuz geçiyor mu kesin biraz fikir alsam ..