Bebeğim 24 günlük. Emzirirken duruyor uyuyor yatağına yatırdığım an uyanıyor ve Ağlamaya başlıyor Gazını da çıkarıyoruz ama yine aynı tekrar meme veriyorum tekrar aynı şeyler oluyor bu böyle devam edip gidiyor. Yani hiç uyumuyor acaba bebeğim doymuyor mu? Sütüm de var aslında ama anlayamıyorum yardımcı olur musunuz sizin bebeklerinizin uyku düzeni nasıl