Linaguven Herkese merhaba bu mamayı şimdi aldık bebeğim 4 ay 13 günlük sürüm yetmediği zamanlar başlayacağım nasıl kullanıyorsunuz tecrübeli olanlar yazabilir mi ve memnun musunuz şuana kadar hep anne sütü verdim ve aldığım mama doğru mu???
Heide Linaguven 3 aydır kullanıyorum çok memmnunum. Biz 5 ayligiz 2 saatte bir 90 veya 100 cc içiyor. Fakat bz sadece mamayla besleniyoruz. Sen onu bebeğinin ne kadar doyacağına göre ayarlicaksin
Linaguven Heide ben şimdi ilkkez dneyeecegim bir ölçeğe ne kadar su hazirlayacagim net ne şekilde hazırlanıyor acaba yazabilir misiniz acil şimdi durmuyor sütun az ve vermem gerekk lütfen…
Linaguven Ftsmhr evet 30 ml yaptık verdik içti hepsini tekrar 30 daha yaptık azını içti bıraktı bir saat önce emzirmistim ilkkez böylece mamaya baslamia olduk rahat uyudu çok uskur şimdilik umarım bizde memnun kalırız bu sekilde