Kızlar 5 ay 10 günlük bebeğim var. Sadece anne sütüyle besleniyor şuan. Bu ayın sonuna doğru ek gıdaya geçeceğiz doktor izniyle. Sırasıyla yoğurt sebze meyve ilerleyeceğiz. Kilo alımı ıyi olduğu için pirinç unu gece maması vs gibi şeylere gerek olmadığını söyledi. Gece çok uyanan bir bebek acaba mama versem daha iyi uyur mu? Ve ek gıdada nasıl bir yol izlemeliyim?