Sonay38 Zumreee su bardağı ya da kupa bardaklara bir tatlı kaşığı koyup üzerine kaynar su koyuyorum ben sıcak bişey içemem ılık veya soğuk içiyorum sonra
Filizderit Zumreee ben buyuk cezveyle yapio gun boyunca iciyorum cezveye su koyuyorum su kayniyor daha sonra ixinw kimyon rezene anason karistiriyorum oyle iciyorum tabi sadece kimyonda yapbilirsiniz
Deletedmom521 Zumreee bir çay bardağınıia bi çay kaşığı kimyon koyuyorum cezvede su kaynatıyom fokurdamaya başlayınca içine koyuyorum üstünde örtüyorum aynı çay gibi demleniyo
Mina_momy Filizderit tane kimyon mu toz mu baharatlık yane sıcak suya kaşıkla toz atıp bekletip icsek olur mu