Tubaomerberzan Merhabalar sizler ne zaman korse kullanmaya basladiniz . Benim 42 gün oldu sezeryan olali simdi korse kullansam gecmi kalmis olurum işe yararmi acaba .
Tugcearel Tubaomerberzan bence korse boş, kişinin bünyesiyle alakalı. Bende sezeryan doğum yaptım 2 ay sonra eski dar pantolonlarımın içine girdim. Siz vücudunuzu tanırsınız
HsnyErbayCetin Tubaomerberzan kullan canım geç kalmışsın bana drum yün korse kullan diğeri sıkıntı yapar dedi onu kullandım fayda gördüm bişey olmadı
Limonlusu Tubaomerberzan geç değil her zaman kullanabilirsiniz korse Bel bölgenizde hamilelik sebeviyle açılan karın kaslarınızı birleştirir ve vücudunuzu şekillendirir 😊
Tubaomerberzan HsnyErbayCetin kullaniyim bakalim belki az da olsa işe yarar gerci cok yok ama ben rahatsiz oluyorum işte . Disardan hic gobegim belli olmuyor oturunca flan ckiyor bende sinir oluyorum gordukce