serifeaselalp Akcigerde az bir tutunma görünmüş arkadaşlar acaba düzelir mi iyileşen varmı bu kötü bisey mi yardmcı olurmusunz
Elif3753 Canım benim akcigerlerim de orta tutuldum vardı. Sağ akcigerim komple zaturre olmustu. 6 gun hastanede kaldim. Hafif oksurugum vardı hamd olsun atlatali bir bucuk ay oldu. Cok gecmis olsun. Rabbim safi ismiyle sifasini verecektir inşallah.