3 ay 25 günlük bebeğim var 4 gün önce kolumdaki aşı yerinde kızarıklık ve şişlik oluşmuş
bu şekilde hemen sağlık ocağına götürdüm ateş öksürük olmadığı sürece problem yok korkma dedi normal suanlik dedi ağrısı olur ondan dolayı calpol yazdı bugün kontrol ettiğim de bu sekildeydi

Yarın hastaneye gideceğim başına gelen varmı merak ettim