Minik12 Merhabalar bebeğim 48 günlük ilk ay hep kontorllerimiz oldu fakat bi daha doktora gitmedik doktor kontorllerimiz ne zaman olması gerekiyor ?
Burcem Minik12 bize 6 ay sonra ek gıdaya geçişte gelirsiniz dedi ama ben 4 aylıkken götürdüm sormam gereken şeyler vardı. Bir sıkıntı yoksa zaten sağlık ocağına her ay aşı+izlem olarak gidiyosun
AybarsMomy Minik12 3 aylık oldu oğlum ilk ay 3 kez gittik sonra 2 aylık şimdi 3 aylık olunca gittik. Her ay gidiyoruz yani. Aşı ve rutin kontrol için
Minik12 Burcem sağlık ocağına gidiyorum evet ama çocuk doktoruna her zaman gitmem gerekmiyor değil mi yanıtladığınız için teşekkür ederim 🌸
Burcem Minik12 bana doktor 6. Ayda görüşürüz bir problem olmadığı sürece gelmenize gerek yok demişti ki şu pandemi de sık sık gitmek de soğru değil sağlık ocağı her ay boyu kilosunu ölçüyor zaten.
Minik12 mamAras 2 aylık olunca gitmem gerekli o zaman yeni anne olunca sanki her hafta kilosuna sağlığına bakılsın isteniyo😌🌸