Benim bebeğim de meme tutamadığı için başından beri mama veriyorum canım aynı durumdayız ve en başından beri de hipp combiotic kullanıyorum şuan memnunum 😉 gazı var biraz ama ben onu biraz bünyeye bağlıyorum illaki oluyor çünkü hangi mama olursa olsun.. Gazı var dediysem de öyle aman aman bi gazda yapmadı yinede mama .. Bi ara golden goat kullandım ama pek sevemedim nedense 😶 doyurmuyor gibi geldi bana .. Sürekli acıktı aranıp durdu kuzum yani .. Bi ara bizimki de kabız gibi oldu da ben kabızlığı içinde zeytinyağ kullanıyorum canım mamasının içine bir çay kaşığı koyuyorum biraz da poposuna zeytinyağla masaj yapıyorum şimdi daha iyi cıvık yapıyor şükür 🙏🏻 genelde her gün bunu yapıyorum sende dene istersen canım 😉