Deletedmom414 Gzde_1 ikisinide aldım şuan yürüme arkadaşını kullanamıyor yemek yerken falan yürüteçe koyuyorum oyalanıyor
My_son Gzde_1 orumcek doktor zararli dedigi icin ben almadim ama su bim e gelecek olan yurume arkadasi bence cok iyi cunku dengede durabiliyo 2 tekerlekli olanlar başlarda tehlikeli benim gorusum ama 4 tekeri olanlar cok iyi gorunuyo
Derinkomm Gzde_1 hiçbiri😂 örümcek zararlı dedi doktor yürüme arkadaşı aldım bence boşuna para o öyle bi oyuncak sadece kendi tutuna tutuna şıp diye yürüdü kızım hiç gerek yok bence
Arifeeee Gzde_1 Bende yürüme arkadaşıni çok istedim ama.orumcek aldım. Yürüme arkadaşı en erken 8-⁹9 civarı. Oğlum 6.5 aylık evin icinde gezmedigi yer kalmadı orumcekle. Ne yalan soyliyim biraz da bana zaman kalıyor iyi oldu.
Bocukgoz Yürüme arkadaşı kesinlikle hem önündeki oyuncaklarlada vakit geçiriyor. Örümceği doktorlar önermediği için bende hiç almadım