asz Kizimmmmm valla 9 ekim de bime geliyor pilsanın.ben onu alcam nasipse.ama fsher price ya da bondigo nun da güzel olduğunu düşünüyorum ben.teyzem çok memnun.oğlu bi tek onunla oynuyor.zaten ordan heves ettim bende.
asz Kizimmmmm bimdeki şoktakinden daha güzel canım.şoka da geliyormuş dün arkadaş dedi.aynısını hepsi burada dan baktım aynı model aynı marka 155 tl yazıyordu.bimde 90 tl.umarım kalır da kısmet olur bana da
asz Kizimmmmm şoktaki mi yürüme arkadaşı imiş.aktivite masasına benzettim ben.yürüme arkadaşından da dayımın gelini memnundu canım.çocuk onu da seviyordu.hele bi de müzikli ,ışıklı ise bayılıyorlar.
asz Kizimmmmm evet yanlış anladım ben arkadaşımı.baktım yürüme arkadaşı imiş.ben alıcam canım yürüme arkadaşını.7 aylık daha ama olsun.aktivite masasını da bakıuorum bu ara.ama sanırım letgodan alıcam onu.
Kizimmmmm asz ikisini birden alsam mı diye düşündüm ama çok kararsız kaldım. Biraz daha araştırma yapayim.
ozlem1991 Kizimmmmm Fisher Price Eğitici köpekçiğin aktivite masasını almıştım 6 aylıkken o zamandan beri kullanıyoruz.Şimdi 11 aylık olacak ve hâlâ çok seviyor.