Merhaba anneler. Bana yardimci olun kafayi yemek uzereyim.
Bebegime sut alerjisi dendi fakat sut urunlerini kesmeme ragmen cocugun yanaklari poposu kizarik. 20 gun oldu bir de.
Ne yiyecegimi sasirdim. Napsam ne yesem bilemedim. Baska seylere de alerjisi var sanirim ama nasil bulacagim?
Mesela sadece ne yemem lazim sabah ve aksam ayni seyleri mi yiyecegim? Bu yediklerim hep ayni mi olacak? Kac gun ayni seyleri yemem lazim? Sonra bu denemeleri nasil yapacagim lutfen yardim edin.
Son olarak yediklerimiz kac saat sonra anne sutune gecer? Mesela diyelim sabah birseyler yedim aksam yuzu kizardi o zaman sabah yediklerim mi dokundu?